مجلس و نمایندگان

پیگیری برای تجهیز بیمارستان‌های تایباد

تلاش برای تکمیل پروژه اینترنت پرسرعت دهستان موسی‌آباد تربت‌جام

آوای سنت : نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس، از نشست با وزیر بهداشت به منظور تامین تجهیزات بیمارستان‌های تایباد و پیگیری تکمیل پروژه اینترنت پرسرعت دهستان موسی‌آباد تربت‌جام از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که برای ارتقای حوزه سلامت حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری برای رفع مشکلاتی پیرامون تجهیز بیمارستان‌های تایباد هستیم کما اینکه این موضوع را طی نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کردیم و همچنان تا حصول نتیجه مطلوب این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی، در بیان نحوه پیگیری برای رفع مشکل کمبود فیبرنوری در دهستان موسی‌آباد تربت جام، تصریح کرد: ما در دهستان موسی‌آباد تربت جام با مشکل کمبود فیبر نوری مواجه هستیم تا بتوانیم سرعت اینترنت را افزایش دهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این راستا پیگیری‌هایی را از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تکمیل پروژه اینترنت پرسرعت این دهستان انجام دادیم و همچنان پیگیر هستیم تا با رفع این مشکل، مطالبه مردم این منطقه در جهت بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت نیز محقق شود

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن